Magnum, P.I. Magnum, P.I.
Part 1 of 2. A fun-loving private detective, living on a luxurious Hawaiian estate, boldly takes on Navy higher-ups and becomes a target for killers when he tracks the cold blooded murderers of his best friend.
It's the Christmas season, and against his better judgment, Magnum agrees to being hired by five young schoolgirls to find their teacher, who has seemingly gone missing after falling in love. While he's working on the case, Magnum manages to convince Higgins to let the young girls stay on the Masters estate, but he's unaware that he's being deceived in a scam over a valuable painting recently purchased by Robin Masters.