MAJOR CRIMES MAJOR CRIMES
Reloaded
In the series premiere, there is little time for adjustment as the department rushes to reach a plea bargain when a string of grocery store robberies turns fatal. After proving to be a valuable source for the case, undercover police detective and military veteran Detective Amy Sykes (series star KEARRAN GIOVANNI) is transferred to Major Crimes. Meanwhile, Raydor takes a big step to protect teenager Rusty Beck (series star GRAHAM PATRICK MARTIN) after he runs away from his foster family.
Growing pains within Major Crimes become apparent as the division works to obtain justice in a brutal homicide that turns out to be more complicated than expected. Raydor struggles to gain the respect of her colleagues while also trying to supervise Rusty 24/7. The changes within the department may become more than Provenza can accept.
The facts become blurry in a case involving a fatal car crash at a nightclub. Meanwhile, Rusty can finally look forward to his mother’s return.
When a fatal shooting occurs in gang territory, Captain Raydor makes a bold move that could jeopardize her career and put Detective Sykes in harm's way. Meanwhile, Rusty makes it clear that he doesn't care to meet his biological father.