Making A Monster
Dr Jethro Toomer (forensic psychologist) did the original psychological assessment of Aileen Wuonros after she confessed to the murders of 7 men. He reveals the shocking details of her upbringing that sowed the seeds of her destruction as a human being and led to the construction of her as a serial killer. One of Dr Toomers previous patients was serial killer Ted Bundy.