Making It Home With Kortney & Dave Making It Home With Kortney & Dave
Kortney Wilson uses her flipping and real estate expertise to help homeowners make strategic renovation moves; with her new contractor partner Kenny Brainl they transform each unloved house into a showstopper -- making it bright and beautfful.