Making The Cut Making The Cut
Heidi Klum and Tim Gunn are back at it in this global fashion competition series, where established designers from around the world compete to be the next great fashion brand. Each week, winning looks will be available to buy on Amazon in the Making the Cut store, and the last designer standing will receive one million dollars to invest in their brand.