Making Their Mark unmasks Australia’s top national sport, the Australian Football League (AFL) through the perspective of six iconic individuals from six teams as they journey towards the 2020 Grand Final.
The stakes are high as players and clubs battle to manage the constantly shifting goalposts of 2020; with COVID-19 cases rising in Melbourne, all clubs leave Victoria; to keep the season alive, the AFL announces 33 games will be played in 20 days.
Adelaide Crows and GWS face off in a season-defining contest for captains Rory Sloane and Stephen Conglio; Stuart Dew shows how far he'll go for his Suns players, and Eddie Betts anticipates a family reunion.