MAN To MAN
Seol Woo, also known as Ghost Agent K, plans on working for famous actor, Yeo Un Gwang.
After returning home from the accident, Un Gwang halts his work, jeopardizing Seol Woo's mission.
Seol Woo's target changes to Do Ha, and he has to win her heart to find the second wood carving.
Seol Woo and Do Ha start dating in secret, but her father's arrival and the ring mission complicate things.