Man, Woman, Wild
When their safari vehicle breaks down, Myke and Ruth find themselves at the bottom of the food chain with little more than a plastic water bottle, spare auto parts and a toolkit filled with survival skills to keep the beasts at bay.
The Hawke's survival adventure turns deadly serious when Ruth collapses from the broiling heat in the merciless, bone dry Mexican desert.
When their raft overturns in the frigid waters of the Colorado, Mykel and Ruth find themselves stuck between a rock and a hard place.