Manifesto of a Serial Killer
This compelling three-part true crime special takes a deep dive into one of the deadliest serial killer cases in California history. The unbelievable story begins with the 1984 vanishing of a San Francisco resident Paul Cosner.
With the discovery of Leonard Lake's cabin, investigators find the hidden cell where Lake kept his victims and begin to dig up human remains.