Manyu Scroll
In the Taiheimeji era, the Tokugawa shogunate values breasts highly, equating them with wealth and status. The Manyu Clan, government allies, know secret techniques for breast enhancement, detailed in a scroll. Chifusa, the clan's heir, flees with this scroll, rebelling against the oppressive norms set by her clan.