Margarita
In this modern fairytale, teen orphan Margarita finds a magical place where she can pursue her dreams -- until a cunning witch threatens it all.
The Queen of Garbage
At the Hangar Soho auditions, Margarita shines in her performance as the Queen of Trash, while Ada helps Daisy participate. Though impressed by Margarita, Delfina starts to feel threatened by her presence.
While Margarita gleans information about her mother's identity, the scholarship recipients work together at Hangar Soho, and Delfina learns the truth.