Mary Berry Makes It Easy
More Will Than Skill
Jordan North learns some simple recipes including vegetable Wellington and chocolate velvet cake.
Mary joins AJ Odudu to teach her the joy of stress-free cooking; recipes include tiger prawn courgetti and a rich aubergine bhuna.
Mary Berry visits Michael Ball to make easy key lime pie and a chocolate celebration cake.