Masters of Horror
Incident On and Off a Mountain Road
A woman uses survivalist training to fight off a deformed serial killer, both on and off a remote mountain road.
A police officer who saves the life of a little girl learns the hard way that no good deed goes unpunished.
A lab worker who samples some of the chocolate produced there finds himself inexplicably connected to a woman he has never met.