Monsters
The Feverman
A skeptical doctor wants to prove to a father with a sick daughter that the 'Feverman', a local healer, is a fraud.
Holly's House
When Katherine is linked to Holly, a remote controlled robot, she can make the puppet walk and talk like a real person.
A greedy apartment dweller blackmails his beekeeper neighbor to market his tasty honey, while falling for the beekeeper's mysterious and seductive girlfriend.
A teenage girl discovers that her boyfriend, Paul, who died 6 months ago, has come back as a zombie. Only her zombie-hunting dad stands in the way of their happiness.