Ruby's Piano Practice / Max's Bath / Max's Bedtime
Ruby needs to practice "Twinkle Twinkle" for the school music recital but Max keeps interrupting her. Max is still hungry after Ruby makes him a sandwich because the sandwich isn't in him, it's all over him!
Ruby & Max play hide and seek. Ruby has a special surprise for Max's breakfast. Louise has a secret to tell Ruby.
Max wants to stay home and play with his toys. Ruby has found the perfect place to grow marigolds. It's raining but Max wants to go out.
Ruby tries to earn her first Bunny Scout merit badge; Ruby and Louise pick apples for Max; Max makes noise while Baby Huffington is napping.