Max Grundy
Designer Max Grundy and Master Mechanic Wayde Lundgren build customs unlike anything on the road. SEMA in Las Vegas is their big chance to break through with a massive 1954 COE truck. Max doubles down with a 1961 Chrysler Newport, risking it all.