Max Verstappen - Anatomy of a Champion
Verstappen was born into a family of racing drivers and risk-takers. This series will delve into an upbringing of trauma, sacrifice, expectation, and love that honed him into the champion he is today. New episodes dropping every Monday.
In 2021, the Formula One season went down to the wire. It was no overnight success: the son of two talented drivers, Max learned early on that only the boldest racers win.
On his way to the Belgian Grand Prix, Max returns to the town where he grew up. Max and his family revisit the powerful story of his childhood, and the origin of his bond with his father Jos.
Pressure to win another title is building up. Max’s mother reveals both the personal price she paid to her to allow her son to fulfil his potential, and the source of his incredible resilience.