Medici
Original Sin
After 20 years of grooming, Cosimo de' Medici replaces his late father in the Signoria of Florence, where he must decide whether to support a call for war.
The Dome and the Domicile
As the war with Milan takes a heavy toll on Florence, Cosimo boosts morale and the economy by undertaking the impossible: building the cathedral dome.
While Albizzi uses the plague to turn Florentines against Cosimo and his dome, two Medici family members are lost. Marco forces a shocking confession.
In exile in Venice, Cosimo finds himself drawn to a slave woman. Meanwhile, back in Florence, Contessina runs into her childhood sweetheart.