Meet The Drug Lords: Inside The Real Narcos
As an elite Special Forces soldier Jason Fox hunted down drug lords around the world. In this bold new three part series he faces a different challenge: to meet the kind of people he was once sent to take out - from traffickers, to cartel enforcers, assassins to underworld kingpins - to understand them, how they think, what makes them do what they do, their dreams and their fears.
Jason goes deep into the jungle under cover of darkness to meet one of the valley's most renowned cocaine chefs and see him working through the night to make pure cocaine in his hidden, pop up lab. But as morning breaks the chef spots police informants and Jason has to make a swift exit, hidden in the back of a pick-up truck.