Mega Predators of Oz
In South Australia, a fisherman found a half-eaten mako, and shark experts say only one species is responsible. Using underwater ultrasound imagery, tissue sampling and collecting DNA, they will prove that the great white is the ultimate MEGA PREDATOR.