My Sweet Dear
Yoon Do Geon (Lee Chan Hyung), a culinary creative genius, leads Laura Dining to the top of South Korea's restaurant scene, but tensions rise with the restaurant owner over menu direction. When Choi Jeong Woo (Jang Eui Soo), a talented chef known for copying recipes, joins the kitchen, their initial rivalry gradually transforms into an unexpected romantic connection. As they navigate professional challenges and personal dynamics, Do Geon and Jeong Woo must decide whether their competitive spirit can evolve into something more intimate.