Mi vecino, el cartel
Remember the full season is on VIX. Download the app now! From Executive Producer Selena Gomez and BLACKFIN comes a docuseries examining what happens when an affluent Texas suburb is rocked by a mafia-style hit.
Paraíso perdido
When Southlake, a small and prosperous suburb of Dallas, becomes the epicenter of a mob-style hit, all federal agencies join forces in search of the culprit to discover what motivated this violent crime.