Mickey Mouse Mixed-Up Adventures Mickey Mouse Mixed-Up Adventures
Mickey's Wild Tire! / Sittin' Kitty
Mickey tries to surprise a roadster racer champion with a tire from their first roadster but it rolls away. Minnie and Daisy pet sit for a friend but the kitty goes missing.
Goofy invents a new gas with unexpected results. The Happy Helpers try to capture a gorilla that is loose in Clarbelle's house.
Mickey and the gang compete against cheatin' Piston Pietro in Rome. The Happy Helpers cover for a sick friend by giving a tour of Rome to a travel critic.
While everyone gets ready for the Queen of England to come for tea, Goofy is mistaken for her secret agent. The Happy Helpers watch Clara Cluck's egg while she runs errands.
While in Madrid, Mickey plans a "perfecto" day for Minnie but a playful Baby Bull has other plans. Minnie and Daisy make a bet with Mickey and Donald over who will win the race!
Mickey and Minnie are celebrating their "raceversary" in London but Mickey forgot to get Minnie a gift! The Happy Helpers are invited to tea with the Queen.