Middleman’s Love
Jade (Yim Pharinyakorn Khansawa), a middle child who has always felt overlooked, has grown accustomed to being the middleman in life. Despite being a successful professional, he remains in the shadows of his more outstanding siblings and friends. Emotionally guarded and resigned to being unnoticed, Jade has given up on love. When Mai (Koraphat Lamnoi), a new office intern, begins showing interest, Jade assumes Mai is attracted to his colleague. However, Mai is actually interested in Jade himself. As Mai makes his feelings known, Jade struggles to understand how to respond, having been conditioned to believe he is always secondary. This unexpected romantic attention challenges Jade's long-held perception of himself as the perpetual middleman. Based on the novel "Middleman's Love" by littlebbear96, this is a 2023 Thai BL romantic comedy.