Midsomer Murders Midsomer Murders
An elderly woman's death draws Barnaby into a case that reveals the sordid side of a quaint village.
Investigating the brutal murder of a writer, Barnaby discovers that the victim had led a fictitious life.
Barnaby and his family take part in an amateur theatrical production that provides an abundance of real-life drama.
When the wife of a wealthy local businessman disappears, Barnaby finds a complex web of financial and romantic entanglements.