Mighty Magiswords
Mighty Magiswords is a comedy adventure about Prohyas and Vambre, a brother and sister team of warriors who go on adventures and quests to collect magical swords known as magiswords.
The Incredible Tiny Warriors
The Warriors must use a Legendary Magisword to defeat a giant king who wants to eat celebrities. This proves difficult when being eaten by the King makes Vambre feel very small.
The search for a mythical creature gets rather metaphysical when the equally elusive Cattus' assists the mission.
For the Love of Narwhal: Vambre rejects Darlin' Narwhal Magisword as being unfit for battle, but when Prohyas trains and brings out its full potential, Vambre resorts to improper extremes to get it back. / Winning at Whining: Vambre's challenge to Prohyas: Don't whine for the entirety of the next mission and you can have the Magisword we get at the end.