Miles Above
Miles Daisher and the Red Bull Air Force show what it takes to be part of the world’s most elite skydive team. Each episode dives deep into Miles and the other team members’ lives and how they plan each new BASE jump, wingsuit endeavour, or skydive.
Meet the Air Force
Miles Daisher, Jon Devore, and the rest of the Red Bull Air Force suit up at the Flying Crown Ranch to push the limits of human flight, while Kirby Chambliss and his Zivko Edge 540 aerobatic plane pierce through a 12-man wingsuit formation.
Buzzing the Apple
The Red Bull Air Force plans a daring wingsuit flight over the iconic Manhattan skyline, soaring at speeds of up to 193 kph and rubbing elbows with skyscrapers before attempting to land on a barge in the Hudson River.
Miles Daisher returns home to Twin Falls, Idaho to make history. Jumping from the legendary Perrine Bridge, he's out to set a new record for the most BASE jumps by a living person...before landing in Snake Water Canyon...on a wakeboard.
Over the alpine wonderland of Lauterbrunnen, Switzerland, Red Bull Air Force member Mike Swanson leads a tricky XRW (cross-relative work) formation flight of wingsuit flyers and a canopy skydiver.
Andy Farrington and Luke Aikins – cousins and members of the elite Red Bull Air Force – provide an intimate look into the family environment that drives them to push the limits of possibility in skydiving, BASE jumping, and wingsuit flight.
More than 10 years ago in the Nevada desert, Red Bull Air Force members Jon Devore and Miles Daisher teamed up with a group of like-minded adventurers to reinvent skydiving. Now they reflect on that time and on losing close friends and heroes.