Milwaukee Blacksmith
Sparks fly in the forge after the local high school commissions a high-profile build and Kent brings in his oldest daughter to help.
Oldest brother Miles Knapp's inspired idea to craft a pile of steel scrap into a giant octopus chandelier lands him his first job as foreman.