Miracles of Nature
This fascinating documentary series explores some of the most spectacular locations and natural processes on the planet. Discover active volcanoes, geysers, majestic salt plains, untouched glaciers, the largest and driest deserts, the deepest depths of the ocean and bizarre natural formations. If you liked Planet Earth, be sure to check this series out!