The Americas
Tom Hanks narrates a 10-episode television event from the executive producers of Planet Earth, exploring the extraordinary worlds and wildlife of North and South America. Scored by composer Hans Zimmer, the breathtaking journey follows amazing creatures living in their natural habitats across the supercontinent, including diverse terrains like the Atlantic Coast, Mexico, Wild West, Amazon, Frozen North, Gulf Coast, Andes, Caribbean, West Coast and Patagonia. Each location comes alive in never-before-seen footage showing the unique connectedness of the land that millions of people call home.