Moji Date: Digital Blind Date Game Show
Moji Date reinvents the classic blind date by combining AI technology with genuine connection. Contestants navigate hilarious AR reveals, AI-driven challenges, and spontaneous banter, while our drama-loving host stirs the pot and spills the tea.
Love or Luck?
Kas-One helps this Local Atlanta Comedian get off the dating Struggle bus and puts him on the Freeway of Love! Watch as he puts these Ladies through a gauntlet of tests to find his Queen to Be. This episode is truly a Survival of the Finest!
That's Harsh!
Help us Help Meghan! In this crazy episode we help this party girl try to settle down and focus on finding love. However, some challenges are tougher than others! This one definitely tests the Power of Moji Date!