An innocent Halloween party in a shared flat in Oslo takes a sinister turn, leading to a brutal knife attack among friends. Survivors recount the chilling night of October 30th, 2011.
One of the largest mudslides in recent Norwegian history takes place on December 30th 2020 in Ask, Gjerdrum. Lives lost, survivors share their harrowing accounts of the tragic event.
On a hot summer day in August, 2004, a tram ride in Oslo turns into chaos as a knife-wielding passenger attacks six innocent people. These are stories from that afternoon, told by the survivors.
Late April, 2015. Close to the top of the mountain Spillumsfjellet, Ronny lies alone after a life-threatening paraglider crash. His struggle for survival and the heroic rescue is told by Ronny himself.