Painkiller: The Tylenol Murders
Using hours of exclusive archival footage, “Painkiller: The Tylenol Murders” is a gripping five-part docuseries transporting you to 1982. It immerses you in the chaos of one of the nation’s most notorious unsolved crimes, where a common pain reliever had been laced with cyanide killing seven people including a child.
It's Gotta Be the Tylenol
It's 1982 and 7 people including a child are dead after taking Tylenol laced with cyanide. A paramedic and a nurse rush to piece together the truth.
As police ramp up their manhunt for prime suspect James Lewis, the makers of Tylenol execute a multimillion-dollar PR campaign to save the brand.
Reporter Brad Edwards sets off to find James Lewis, the prime suspect in the Tylenol murders, and traces missed clues and chilling secrets of Lewis' past.