Monsters of the Cape
Shark Week veterans Dr. Craig O'Connell and Mark Rackley dive into the great white infested waters off Cape Cod looking to test cutting-edge shark deterrents to help keep the waters of the Cape safe for both beachgoers and sharks, before it's too late.