Moonshine
Adult half-siblings from the dysfunctional Finley-Cullen family, battle to take control over the family business, the ramshackle summer resort The Moonshine.
Standby Out of Newark
When Lidia, the eldest of the dysfunctional Finley-Cullen clan, returns home from New York for her aunts funeral, her whole life is torn down in a weekend.
Escape Goat
The annual Goat Roast is here: a free-love, greet-the-first-summer-sunrise bash, complete with a sin-eating goat.
The aftermath of the Goddessfest finds Rhian reeling over the loss of a body part and a betrayal by her cheating husband; Lidia wonders if she's next.
With The Moonshine in financial chaos, Lidia, Nora and Rhian craft a plan involving a local millionaire that might just get them some cash.
Love isnt in the air and its not just because the Moonshine is hosting a pirate-themed wedding complete with a mermaid-adorned chuppa and a missing bride and groom.
The Moonshine is literally in the toilet, with a bum septic and bills to pay, forcing them to shut their doors for the first time in 40 years.