Sort Of
Gender fluid millennial Sabi Mehboob straddles various identities, from sexy bartender at an LGBTQ bar, to the youngest child in a large Pakistani family, to the de facto parent of a downtown hipster family.
Sort Of Gone
After being dumped and fired on the same day, Sabi contemplates an opportunity that would change their entire life, until an unexpected accident puts their new plans in jeopardy.
Sort Of Back
With Paul struggling to cope, Sabi sidelines their Berlin plans in order to help the family.
A family health scare finds Sabi at the same hospital where Bessy's receiving care. As Sabi's worlds collide, long-held secrets are forced out.
Sabi makes another sacrifice in service of the family, while Paul digs deeper into Bessy's secret. Raffo clings to her place in her child's life, and Sabi's ex attempts to win them back.
Sabi encourages Violet to work through her complex emotions as the family searches for the best way to celebrate a birthday.
When Sabi bails on a fun night to look after the kids, their relationship with Paul reaches a breaking point.