Mr. Fighting
Hao Ze Yu (Deng Lun), a former talent competition star whose fame quickly faded, finds himself at a crossroads a decade later. When he meets a supportive group including taxi driver Han Tong Sheng (Fu Fang Shu), his daughter Fu Zi (Ma Si Chun), and Mei Li (Ni Hong Jie), his career prospects begin to change. Fu Zi, despite past criticism about her weight, becomes Hao Ze Yu's agent, and the trio forms a tight-knit support network aimed at reviving his entertainment career. As they work to restore his stardom, romantic complications threaten to disrupt their plans and challenge their budding friendship. Will Hao Ze Yu reclaim his former glory, or will unexpected love redirect his path? Based on a 2017 novel by Zi You Ji Guang, this Chinese drama is the final part of the "Gentleman" trilogy.