Exploration Methods of Love
As a geology professor, Su Ji Shi (Cecilia Boey) shuns the spotlight, but her life is upended when her famous twin sister Jin Qing vanishes. To minimize the fallout, Ji Shi is kidnapped and forced into her sister's glamorous shoes, making TV appearances and pretending to be in love with Jin Qing’s boyfriend, Mu Xiu Lun (Gao Han Yu). As Ji Shi navigates the challenges of celebrity life, her heart flutters whenever Xiu Lun is near. Can she rescue her sister while keeping herself out of trouble and resisting her growing feelings for Xiu Lun? This series was adapted from the novel "The Villainous Celebrity Wife of the CEO" by Mo Li.