SWEET TEETH
Ai Jing Chu (Bi Wen Jun) seems to have it all: a thriving dental practice, a prestigious teaching position, and the title of "most handsome man on campus." However, university librarian Zeng Li (Wu Xuan Yi) isn't impressed, especially after a past misunderstanding. Unfortunately, she’s forced to see Jing Chu as her new orthodontist. Zeng Li tries to avoid him, but their frequent encounters stir unexpected emotions. As she begins to see beyond his “perfect” exterior, Zeng Li discovers that there might be more to Jing Chu than she initially thought. Will she let go of her reservations and give him a chance to reveal the feelings he's kept hidden?