Nev Schulman and his co-host, iO Tillett Wright work to untangle a new web of lies in the hopes of bringing resolution to our concerned truth-seekers who have nowhere else to turn.
Nev from Catfish & his co-host iO travel across America investigating secret suspicions. In the series premiere, Allen suspects his best friend is hiding an illness & Kristen is concerned her step-brother is binge-drinking.
In this episode of MTV SUSPECT, Alex suspects her best friend Josh wants to transition into a woman and Roshan fears her friend and client is making money on the side as an exotic dancer.
In this episode of MTV SUSPECT, Anthony suspects that his girlfriend Cassie is hiding a lupus relapse from him and Tera fears that her dance sister Lebra has dropped out of school and is escorting.
In this episode of MTV SUSPECT, Quinton suspects that his brother Jeremy's brain condition has returned and Pierce and his brother Roman suspect their mom Sky is supporting herself by getting money from different men.
In this episode of MTV SUSPECT, Anthony is concerned that his motocross buddy Dustin is missing and Brandon suspects that his boyfriend of 3 years, Jamar, may be stepping out on the relationship.
Shawntel is concerned that her best friend Jasmine is having a relationship with her ex-boyfriend and Brandiss needs to confess about how she interfered with her best friend Paweena's three-year relationship.