Murder Book
Whispers from the Woods
Cold case detectives track a sadistic killer suspected in the deaths and disappearances of at least two women, and find his secret log of murder.
The Long Walk Home
When a popular high school student is raped and brutally murdered, a series of detectives devote 30 years to solving the case and bringing her killer to justice.
A young man is murdered in his home, and unbeknownst to the killer a 13-year old girl sees him leave the house. Although the man disappears and the case grows cold, nearly three decades later a veteran detective solves the case.
After two women are killed on the same dirt road, police know the murders are very similar, but struggle to find the killer. When a third attack occurs, investigators finally get the information they need to solve the case.
A countrywide manhunt for a killer who shot two on-duty police officers, comes to a shocking conclusion 46 years after the crime.