Murder in Ypsilanti: Keith Morrison Investigates
When a young Michigan mother vanishes without a trace, her family, friends and detectives begin a desperate search, but she's never found. Twenty-five years later, a murder leads a reporter to investigate the old case, revealing secrets, old and new.