Murder on Middle Beach
Director Madison Hamburg investigates the unsolved murder of his mother in this four-part documentary series.
Mom's Dead
Series premiere. Following the murder of his mother Barbara, Madison Hamburg returns home to piece together her life story.
Madison explores the fallout of his mother's involvement in a multi-level marketing scheme.
After opening up about her history, Barbara's sister Conway makes a stunning accusation.
Finale. With the ten-year anniversary of his mother's death approaching, Madison leaves no stone unturned in his quest for the truth.