Murder, She Wrote Murder, She Wrote
Jessica Fletcher goes to Ireland to claim an inheritance from an old acquaintance, but when a series of murders are linked to the will, she becomes involved in a clue-driven hunt.
Four daughters (Marilyn Hassett, Cassie Yates, Anne Lockhart, Doran Clark) claim their multimillionaire father (Howard Duff) was swept overboard from his yacht during a hurricane.
A family wedding brings Jessica Fletcher to San Francisco where the groom-to-be must first be cleared of a murder charge.
Jessica Fletcher arrives in Hollywood to protest the filming of her novel and preventing it from becoming a trashy movie only to find herself heading the list of murder suspects.
Jessica is visiting her cousin at Langley Manor, a country estate in the South. When he gets killed during a hunt and under the strangest circumstances, Jessica tires to find out what really happened.