Murdered by Morning
Dead of Winter
During a cold Minneapolis winter, a night out with good friends takes a dark turn when one of them disappears. Days later, when human remains are discovered, investigators travel a chilling path to catch a killer before another night ends in murder.
After a Wisconsin cast party, a mother makes an unimaginable discovery. Suddenly, a close circle of friends is under suspicion for murder. As detectives work quickly to unravel this mystery, another vicious attack may lead them to their killer.
In Hamburg, NY, employees at the local Toys "R" Us are faced with the unthinkable when one of their own is savagely killed during an otherwise typical nightshift. Suddenly, every co-worker is a suspect, but is one masking as a murderer?
A rowdy night out at a Chicago pub turns deadly when daybreak reveals a mutilated body. Police cross state lines as they try to track a killer, but it will take an unexpected call and a brutal betrayal to finally solve this case and find justice.