Murdoch Mysteries: A Music Lover's Guide
In this exclusive special, join Yannick Bisson, who stars as Detective William Murdoch in the beloved Canadian mystery series, as he hosts an intimate concert with the Toronto Symphony Orchestra. Go behind the scenes on the set of the hit show and enjoy a world-class ensemble performing music that was popular during the Victorian and Edwardian eras.