Mushibugyo Mushibugyo
Here comes Tsukishima Jinbei!
Jinbei has traveled all the way to Edo to join the Insect Magistrate’s Office. That is if he can find it before being killed by a Yarougumo.
Teamed up Hibachi for his first assignment, he is regulated to the sidelines, forbidden to draw his sword.
While on patrol, Jinbei can’t understand why the people of Edo hate Shungiku. When Shungiku is accused of murder, Jinbei stands by his new sword master.
The youngest member of the group, Ichinotani Tenma and his shikigami are very powerful, but even he has a fatal weakness that Jinbei is determined to help him overcome.