MX Nation
After making the decision to leave his longtime sponsor KTM, Ken Roczen and his new team have to prove themselves all over again in their pursuit of the 2015 championship. Will Ken again claim victory, or has he painted a bigger target on his back?
Training Days
Ken Roczen is the rock and roll phenom for race team RCH Racing. Ryan Dungey is the clean-cut humble workhorse for Team KTM. Both are in contention to be the best outdoor MX rider in the world, but their approaches couldn't be more different.
Ryan Dungey leads the point standing in the 2015 Lucas Oil Pro Motocross Championship, but his fellow riders aren’t the only things he’s up against. Fear, uncertainty, and other mental hurdles also play a part in his, and every rider’s, performance.
After a win puts Justin Barcia within striking distance of the podium, Ryan Dungey feels the pressure to stop Justin’s momentum. Meanwhile, Ken Roczen faces personal pressure as his father leaves to cope with a family crisis back in Germany.
With the 2015 season heading into its final races, Ryan Dungey holds a narrow lead over Ken Roczen and Justin Barcia. But when rain hits and the track turns to mud, will that be the opening the chasers need to unseat him at the last moment?
The 2016 season is about to kick off, and Jeremy Martin hopes to join elite company with a third straight title. He’ll face serious challenges from every rider on the Pro Circuit team, one of the most decorated teams in the history of motocross.