The struggle of individuals with extreme obesity who must undergo surgery to save their lives.
Jorge Porras
Jorge (+ 300 kg) is trying to lose weight to be able to undergo surgery with the help of Carlos, his boyfriend.
Luis (+ 240 kg) must have surgery to lose weight and preserve both his mobility and his job.