My Chilling Roommate
Jung Se Ri (Kim So Jeong), who can see and communicate with ghosts, discovers their origins and reasons for haunting specific locations. Working part-time at a coffee shop, her unique ability remains a secret until she meets Song Ji Chan (Jung Chan Woo), a recently deceased arrogant business heir who cannot remember the circumstances of his death. After revealing his ghostly status, Se Ri reluctantly allows Ji Chan to stay at her home and helps him investigate the truth behind his mysterious accident. As they delve into the business group's operations, an unexpected connection begins to develop between the living woman and her spectral "roommate". This is a 2022 South Korean supernatural drama directed by Hwang Kyu Seong.